Виховання - велика справа: вона вирішує долю людини.
В.Белінський
Я - класний керівник
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ
К Л А С Н О Г О К Е Р І В Н И К А
·
Виховання високої моралі у
підростаючого покоління, формування в нього українського менталітету, традицій.
·
Створення необхідних умов для
фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров'я.
·
Духовно-моральне виховання.
·
Розвиток розумових і фізичних
здібностей, формування високої пізнавальної культури, організація змістовного
дозвілля учнів.
·
Підготовка школярів до
господарсько-трудової діяльності.
·
Створення умов для вільного
вибору учнями світоглядних позицій.
·
Гуманізація педагогічного
процесу, демократизація стосунків у колективі.
·
Врахування інтересів дітей.
·
Організація роботи з
батьками.
В И Х О В Н О Ї Р О Б О Т И
·
Рівень організованості
класного колективу (дисциплінованість, робота учнівського самоврядування).
·
Рівень навчальної мотивації
учнів класу (динаміка підвищення якості знань, ефективності роботи з учнями,
які навчаються на початковому рівні, активності учнів у позаурочній
діяльності).
·
Різноманітність позаурочного
життя класу.
·
Динаміка зростання рівня
вихованості учнів.
·
Рівень розвитку класного
колективу (згуртованість, активність, ініціативність, виховний вплив колективу
на його членів, рівень розвитку громадської думки).
·
Активність співпраці класу з
класним керівником.
·
Зв’язок із сім’єю, участь
батьків у виховному процесі.
·
Робота з проблемними учнями,
надання педагогічної підтримки на основі індивідуального підходу.
·
Захищеність та комфортність
умов перебування вихованця у класі, школі.
КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
·
Високий
рівень ефективності виховної роботи з класним колективом.
·
Високий
рівень розвитку творчої індивідуальності класного керівника, наявність в нього
авторської педагогічної технології.
·
Високий
рівень володіння уміннями та навичками класного керівника ( уміння поставити
мету, спланувати роботу, здійснити її, оцінити, проаналізувати та зробити
висновки).
·
Активна
співтворчість з класом.
·
Контакт з
батьками, залучення їх до співпраці.
·
Володіння
вмінням зацікавити вихованців власним захопленням, організувати дозвілля.
·
Взаємний
інтерес класного керівника та учнів один до одного, повага учнів до класного
керівника.
«З О Л О Т І» П
Р А В И Л А
К Л А С Н О Г О К Е Р І В Н И К А
1. Учитель має бути особистістю, яка
приваблює дітей.
2. Учитель
повинен викликати любов та повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає
кожну дитину та спілкується з нею, у стосунках з нею чесний і відвертий.
3. Учитель
має бути веселим і жартівливим.
4. Учитель
має раціонально використовувати свій час.
5. Учитель
має бути доброзичливим.
6. Учитель
має постійно вдосконалюватись, розширювати свій кругозір.
7. Гасло
вчителя: „Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням»
8. Учитель
повинен реалізувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати.
9. Учитель
має створити колектив, в якому панують доброзичливі стосунки.
10.
Учитель має любити, захищати
дитину, поважати її почуття
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСУ
Характеристика класного колективу
І. Склад класу
У класі навчається 29 учнів, з
них 8 дівчат і 21 хлопчик . Клас вікової норми.
Показники успішності:
·
Учнів з високим рівнем
навчальних досягнень - 2
·
Учнів з достатнім рівнем
навчальних досягнень – 18 ;
·
Учнів з середнім рівнем
навчальних досягнень – 8 ;
·
Учнів з початковим рівнем
навчальних досягнень
- 1 .
Учні класу із задоволенням виконують громадські доручення, в класі зароджується учнівське самоврядування.
ІІ. Згуртованість класу
За даними останнього анкетування під час вивчення мікроклімату колективу,
активність учнів класу виявилось такою:
· 9 % дітей проявляють себе активно в житті колективу;
· 18% дітей мають середній рівень активності;
· 2 % дітей не цікавляться справами колективу.
Загалом стосунки у класі товариські, толерантні, приятельські . Дівчата і
хлопці товаришують між собою. Учні завжди переживають за успіхи і невдачі свого
класу
ІІІ. Організованість класу
Учні можуть організовувати самостійно такі справи як підготовка концертних
програм, прибирання класної кімнати та ін.
Організованість класу на достатньому рівні.
IV. Громадська думка у класі
Учні схвалюють в своїх однокласниках чесність, відповідальність, активну
життєву позицію, а осуджують лінь, заздрість, грубість, бажання помститися.
Своє схвалення або осудження вони виказують при спілкуванні між собою та з
старшими. Найчастіше – це розмова з класним керівником.
Спостерігається часткове розходження
між тим, що учні говорять, і тим, що роблять, але це буває досить рідко і
стосується в основному хлопчиків.
V. Характер зв’язків у
колективі
Учнів класу пов’язують спільні інтереси: навчання, спорт, танці, мистецтво
. Товаришують і в школі й поза нею. Яскраво виражено
декілька подружніх груп, що містять або хлопчиків, або дівчаток.
VІ. Актив класу
Актив класу – це ті учні, які виконують самоврядування в класі. Його
розпорядження виконуються на 90 %. Вимальовується лідер в класі є (П.І.). Учні класу знають, що відбувається в
школі та інших класах. Загально шкільні доручення виконуються на 80%. У
загально шкільних заходах клас бере посередню участь на 45-50 %.
VІІ. Заходи щодо подальшого
згуртування класного колективу
Проведення тематичних виховних годин:
« Я – частина колективу»
« Мікроклімат у класі»
« Дружба між дівчатками та хлопчиками»
« Моє дозвілля» та інші.
І надалі приймати активну участь класу у загально
шкільних заходах.
Комментариев нет:
Отправить комментарий