Виховна робота

Виховання - велика справа: вона вирішує долю людини.

                                                                                                                                                  В.Белінський 




                  Я -   класний керівник  


ОСНОВНІ    ЗАВДАННЯ
К Л А С Н О Г О     К Е Р І В Н И К А
·      Виховання високої моралі у підростаючого покоління, формування в нього українського менталітету, традицій.
·      Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров'я.
·      Духовно-моральне виховання.
·      Розвиток розумових і фізичних здібностей, формування високої пізнавальної культури, організація змістовного дозвілля учнів.
·      Підготовка школярів до господарсько-трудової діяльності.
·      Створення умов для вільного вибору учнями світоглядних позицій.
·      Гуманізація педагогічного процесу, демократизація стосунків у колективі.
·      Врахування інтересів дітей.
·      Організація роботи з батьками.

К Р И Т Е Р І Ї      Е Ф Е К Т И В Н О С Т І 
В И Х О В Н О Ї     Р О Б О Т И
·      Рівень організованості класного колективу (дисциплінованість, робота учнівського самоврядування).
·      Рівень навчальної мотивації учнів класу (динаміка підвищення якості знань, ефективності роботи з учнями, які навчаються на початковому рівні, активності учнів у позаурочній діяльності).
·      Різноманітність позаурочного життя класу.
·      Динаміка зростання рівня вихованості учнів.
·      Рівень розвитку класного колективу (згуртованість, активність, ініціативність, виховний вплив колективу на його членів, рівень розвитку громадської думки).
·      Активність співпраці класу з класним керівником.
·      Зв’язок із сім’єю, участь батьків у виховному процесі.
·      Робота з проблемними учнями, надання педагогічної підтримки на основі індивідуального підходу.
·      Захищеність та комфортність умов перебування вихованця у класі, школі.



 

ПОКАЗНИКИ   УСПІШНОЇ    ДІЯЛЬНОСТІ
     КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

·       Високий рівень ефективності виховної роботи з класним колективом.
·       Високий рівень розвитку творчої індивідуальності класного керівника, наявність в нього авторської педагогічної технології.
·       Високий рівень володіння уміннями та навичками класного керівника ( уміння поставити мету, спланувати роботу, здійснити її, оцінити, проаналізувати та зробити висновки).
·       Активна співтворчість з класом.
·       Контакт з батьками, залучення їх до співпраці.
·       Володіння вмінням зацікавити вихованців власним захопленням, організувати дозвілля.
·       Взаємний інтерес класного керівника та учнів один до одного, повага учнів до класного керівника.


«З О Л О Т І»    П Р А В И Л А
К Л А С Н О Г О   К Е Р І В Н И К А


1.   Учитель має бути особистістю, яка приваблює дітей.
2. Учитель повинен викликати любов та повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та спілкується з нею, у стосунках з нею чесний і відвертий.
3. Учитель має бути веселим і жартівливим.
4. Учитель має раціонально використовувати свій час.
5. Учитель має бути доброзичливим.
6. Учитель має постійно вдосконалюватись, розширювати свій кругозір.
7. Гасло вчителя: „Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням»
8. Учитель повинен реалізувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати.
9. Учитель має створити колектив, в якому панують доброзичливі стосунки.
10.            Учитель має любити, захищати дитину, поважати її почуття

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСУ
Характеристика класного колективу
І. Склад класу
У  класі навчається  29 учнів, з них  8 дівчат і  21 хлопчик . Клас вікової норми.
Показники успішності:
·                   Учнів з високим рівнем навчальних досягнень - 2
·                   Учнів з достатнім рівнем навчальних досягнень – 18 ;
·                   Учнів з середнім рівнем навчальних досягнень – 8 ;
·                   Учнів з початковим рівнем навчальних досягнень - 1  .
Учні класу із задоволенням виконують громадські доручення, в класі зароджується  учнівське самоврядування.
ІІ. Згуртованість класу
За даними останнього анкетування під час вивчення мікроклімату колективу, активність учнів класу виявилось такою:
·                   9 % дітей проявляють себе активно в житті колективу;
·                   18% дітей мають середній рівень активності;
·                   2 % дітей не цікавляться справами колективу.
Загалом стосунки у класі товариські, толерантні, приятельські . Дівчата і хлопці товаришують між собою. Учні завжди переживають за успіхи і невдачі свого класу
ІІІ. Організованість класу
Учні можуть організовувати самостійно такі справи як підготовка концертних програм, прибирання класної кімнати та ін.
Організованість класу на достатньому рівні.
IV. Громадська думка у класі
Учні схвалюють в своїх однокласниках чесність, відповідальність, активну життєву позицію, а осуджують лінь, заздрість, грубість, бажання помститися.
Своє схвалення або осудження вони виказують при спілкуванні між собою та з старшими. Найчастіше – це розмова з класним керівником.
Спостерігається часткове  розходження між тим, що учні говорять, і тим, що роблять, але це буває досить рідко і стосується в основному хлопчиків.
V. Характер зв’язків у колективі
Учнів класу пов’язують спільні інтереси: навчання, спорт, танці, мистецтво . Товаришують і  в школі й поза нею. Яскраво виражено декілька подружніх груп, що містять або хлопчиків, або дівчаток.
VІ. Актив класу
Актив класу – це ті учні, які виконують самоврядування в класі. Його розпорядження виконуються на 90 %. Вимальовується лідер в класі є (П.І.). Учні класу знають, що відбувається в школі та інших класах. Загально шкільні доручення виконуються на 80%. У загально шкільних заходах клас бере посередню участь на 45-50 %.
VІІ. Заходи щодо подальшого згуртування класного колективу
Проведення тематичних виховних годин:
« Я – частина колективу»
« Мікроклімат у класі»
« Дружба між дівчатками та хлопчиками»
« Моє дозвілля» та інші.

І надалі приймати активну участь класу у загально шкільних заходах. 



Шкільні та класні свята                              

"Прощавай, БУКВАРИКУ"

 Презентація. "Хліб та калина-моя Україна" 
















    


    

 




  













Комментариев нет:

Отправить комментарий