Нова українська школа
ПОРАДНИК ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Посібник "НУШ.
Порадник для вчителя" містить теми, які охоплюють основні питання НУШ:
знайомство з новим Державним стандартом і модельною навчальною програмою, інтегрований
підхід до навчання, стратегії значущого навчання, особливості організації
освітнього середовища та інші.
“Порадник для вчителя” створено як
онлайн-ресурс, який містить посилання на інші корисні електронні ресурси:
літературу, фотографії, відео тощо.
НУШ В ДІЇ
Нова школа - цікавіше за підручник
1. Закон України "Про освіту"
2. Закон України "Про загальну середню освіту"
3. Розпорядження Кабінету Міністрів від 14.12.2016 р. № 988-р "Про схвалення Концепції реалізалізації державної політики у сфері реформування загальної освіти "Нова українська школа" на період до 2029 року"
4. ГЛОСАРІЙ ТЕРМІНІВ у Законі України "Про освіту"
5. Про інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році https://www.schoollife.org.ua/wp-content/uploads/2023/09/Pro-instruktyvno-metodychni-rekomendatsiyi.pdf
6. Модельні освітні навчальні програми
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Нова школа - цікавіше за підручник
1 вересня 2018 року в Україні розпочато впровадження реформи Нової української школи, орієнтованої на отримання знань, до компетентісного підходу в навчанні.
Ми живемо в XXI сторіччі,
де важливо бути креативним, уміти критично мислити і працювати в команді!
Успіхів всім нам!
НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
2. Закон України "Про загальну середню освіту"
3. Розпорядження Кабінету Міністрів від 14.12.2016 р. № 988-р "Про схвалення Концепції реалізалізації державної політики у сфері реформування загальної освіти "Нова українська школа" на період до 2029 року"
4. ГЛОСАРІЙ ТЕРМІНІВ у Законі України "Про освіту"
5. Про інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році https://www.schoollife.org.ua/wp-content/uploads/2023/09/Pro-instruktyvno-metodychni-rekomendatsiyi.pdf
6. Модельні освітні навчальні програми
https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalniprogrami/modelni-navchalni-programi-dlya-5-9-klasiv-novoyi-ukrayinskoyi-shkolizaprovadzhuyutsya-poetapno-z-2022-roku
https://imzo.gov.ua/model-ni-navchal-ni-prohramy
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
Задачі, які повинен уміти вирішувати вчитель нової формації
- Учити новому мисленню, методам пізнання й самоорганізації;
- Уміти підвести до дверей, дати ключ і навчити учня як учасника освітнього процесу користуватись цим інструментом. Пам'ятати: ніхто, крім самого учня, не зможе ввійти у світ знань;
- Навчити учня самостійно розглядати явища цілісно й у динаміці;
- Навчити учня самоорганізації та показати йому реальний шлях до самореалізації по спіралі.
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
організації навчання у 2023-2024 н.р
Програми курсів за вибором повинні мати відповідний гриф і входити до
Переліку навчальних програм, підручників та навчально-методичних
посібників, рекомендованих МОН для використання у закладах загальної
середньої освіти. Із переліками рекомендованої літератури можна ознайомитися за
посиланнями:
у початкових класах закладів загальної середньої освіти з навчанням
українською мовою (https://goo.gl/Zgfw1C);
у закладах загальної середньої освіти для осіб з особливими освітніми
потребами (https://bit.ly/2InbGsO);
Міністерством спільно з ЮНІСЕФ розроблено рекомендації щодо
організації програм з надолуження освітніх втрат для громадських організацій,
закладів освіти, органів управління освітою та інших організацій, які вже
впроваджують або планують впроваджувати програми з надолуження освітніх
втрат (https://mon.gov.ua/ua/news/mon-razom-z-yunisef-rozrobili-rekomendaciyishodo-organizaciyi-program-iz-nadoluzhennya-osvitnih-utrat).
Комментариев нет:
Отправить комментарий