НУШ

Нова українська школа


ПОРАДНИК ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ


Посібник "НУШ. Порадник для вчителя" містить теми, які охоплюють основні питання НУШ: знайомство з новим Державним стандартом і модельною навчальною програмою, інтегрований підхід до навчання, стратегії значущого навчання, особливості організації освітнього середовища та інші.

“Порадник для вчителя” створено як онлайн-ресурс, який містить посилання на інші корисні електронні ресурси: літературу, фотографії, відео тощо.

 НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
НУШ В ДІЇ




Нова школа - цікавіше за підручник


     1 вересня 2018 року в Україні розпочато впровадження реформи Нової української школи, орієнтованої на отримання знань, до компетентісного підходу в навчанні. 




Ми живемо в XXI сторіччі, де важливо бути креативним, уміти критично мислити і працювати в команді!

Успіхів всім нам!

НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ


1. Закон України "Про освіту"

2. Закон України "Про загальну середню освіту"

3. Розпорядження Кабінету Міністрів від 14.12.2016 р. № 988-р "Про схвалення Концепції реалізалізації державної політики у сфері реформування загальної освіти "Нова українська школа" на період до 2029 року"

4. ГЛОСАРІЙ ТЕРМІНІВ у Законі України "Про освіту" 


5. Про інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році https://www.schoollife.org.ua/wp-content/uploads/2023/09/Pro-instruktyvno-metodychni-rekomendatsiyi.pdf   

6.  Модельні освітні навчальні програми       
    https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalniprogrami/modelni-navchalni-programi-dlya-5-9-klasiv-novoyi-ukrayinskoyi-shkolizaprovadzhuyutsya-poetapno-z-2022-roku 
     https://imzo.gov.ua/model-ni-navchal-ni-prohramy


   



НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

Задачі, які повинен уміти вирішувати вчитель нової формації

  • Учити новому мисленню, методам пізнання й самоорганізації;
  • Уміти підвести до дверей, дати ключ і навчити учня як учасника освітнього процесу користуватись цим інструментом. Пам'ятати: ніхто, крім самого учня, не зможе ввійти у світ знань;
  • Навчити учня самостійно розглядати явища цілісно й у динаміці;
  • Навчити учня самоорганізації та показати йому реальний шлях до самореалізації по спіралі.

НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
організації навчання у 2023-2024 н.р

 Програми курсів за вибором повинні мати відповідний гриф і входити до Переліку навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН для використання у закладах загальної середньої освіти.   Із переліками рекомендованої літератури можна ознайомитися за посиланнями:
 у початкових класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою (https://goo.gl/Zgfw1C);
   у закладах загальної середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами (https://bit.ly/2InbGsO);
   Міністерством спільно з ЮНІСЕФ розроблено рекомендації щодо організації програм з надолуження освітніх втрат для громадських організацій, закладів освіти, органів управління освітою та інших організацій, які вже впроваджують або планують впроваджувати програми з надолуження освітніх втрат (https://mon.gov.ua/ua/news/mon-razom-z-yunisef-rozrobili-rekomendaciyishodo-organizaciyi-program-iz-nadoluzhennya-osvitnih-utrat).


 
Про організацію навчального процесу  у 2024-2025 н.р. 

 








І пам"ятаймо, коли ми говоримо, що діти нас втомлюють,  ми - праві. Ми втомлюємося  від того, що треба підніматися до їхніх почуттів. Ми втомлюємось від того, що треба ставати навшпиньки, тягнутися. Щоб не образити.                                     (Януш Корчак) 

Комментариев нет:

Отправить комментарий